Játék határok nélkül

Játék határok nélkül 1998 - 2. elődöntő

2018. július 24. - supermario4ever

Műsorvezető: Borbás Mária
Szakkommentátor: Gundel Takács Gábor

Helyszín: Trento, Olaszország

Részt vevő városok:
Svájc [CH] Ascona (piros)
Franciaország [F] Perros-Guirec (világoskék)
Görögország [GR] Ioannina (sötétkék)
Magyarország [H] Tiszaújváros (sárga)
Olaszország [I] Val Gardena Südtirol (fehér)
Hollandia [NL] Haarlemmermeer (narancssárga)
Portugália [P] Amadora (zöld)

Forgatás: 1998. június 4.
Adásba ment: 1998. július 26. vasárnap (MTV1, 20 óra)

Borbás Mária

1. játék

Biztos, ami biztos, kezdjük a büfével. Két lányjátékos a medence fölött vékony gerendán kelnek át, és három tálcát kell áthozni. A tálcán egy borosüveg és két pohár van, természetesen rárögzítve.

Magyar játékosok: Antal Hajnalka és Bazsó Andrea

1. játék

Eredmény

1. játék eredménye

Ponttáblázat

1. játék pontjai

Jelenlegi állás

1. játék utáni állás

2. játék

Jégkorongot játszanak a játékosok. Egy kisebb pályán van hat fiújátékos, lábukon görkorcsolya, és hat kapu van. Mindegyiket egy-egy lányjátékos védi. Kieséses alapon megy a játék, aki gólt kap, kiesik a játékból.

Jokert kért: Olaszország és Portugália

Kimaradt: Franciaország

Magyar játékosok: Komlósné Oláh Mária (kapus) és Jakab István (játékos)

2. játék

Eredmény

2. játék eredménye

Ponttáblázat

2. játék pontjai

Jelenlegi állás

2. játék utáni állás

Fonaljáték #1

A mostani fonaljáték meglehetősen élethűre sikeredett. Egy lányjátékost kötöztek a sínekhez, a fiújátékos feladata kiszabadítani őt. Négy lakattal kötözték a lányjátékost a sínekhez, a lutri a játékban, hogy négy különböző kulcs van a fiújátékosnál, így ki is kell találnia, hogy melyik kulcs melyik zárat nyitja. A vonatot pedig hat lányjátékos hajtja pedállal az ellenfél csapat egy-egy lányjátékosai. Mivel nagyon gyorsan hajtják a vonatot, ezért ha valaki véletlenül felteszi a lábát, az már nem tudja visszatenni, így lassabban megy a vonat.

Először a franciák játszották a fonaljátékot, akik nem tudták teljesíteni a feladatot.

Magyar játékos: Száraz Éva (Ő hajtja a vonatot)

fonaljáték #1

3. játék - Fix játék #1 Szumós játék

Játékosok szumósokká alakulnak át, feladat, hogy feljussanak az emelkedő tetejére. Az emelkedő rettenetesen csúszós, a fiújátékosok (szumósok) pedig cipőben vannak. Az egyetlen segítség a vékony vörös szőnyegdarabka, mely minden játékos rendelkezésére áll. Szinte csak azon lehet felmászni. Mindemellett gésák (lányjátékosok) óriási gömböket gurítanak le, melyekkel akadályozzák a fiújátékosokat.

Magyar játékosok: Bálint Lóránt (szumó birkózó) és Hajdú Hajnalka

3. játék

Eredmény

3. játék eredménye

Ponttáblázat

3. játék pontjai

Jelenlegi állás

3. játék utáni állás

4. játék

Hat kis úszósziget van a medencében, azokon egy-egy lámpatest. A feladat meggyújtani a lámpákat, tehát három labdát kell egy-egy villany helyére tenni. A játék azzal van nehezítve, hogy lányok játsszák, hogy nehezebben tudják felhelyezni a labdákat.

Kimaradt: Olaszország

Ebben a játékban senki nem kért jokert.

Magyar játékosok: Bazsó Andrea, Antal Hajnalka és Komlósné Oláh Mária

4. játék

Eredmény

4. játék eredménye

Ponttáblázat

4. játék pontjai

Jelenlegi állás

4. játék utáni állás

Fonaljáték #2

Másodjára az olaszok játsszák a fonaljátékot, ahol a fiújátékos villámgyorsan kiszabadította a lányt.

fonaljáték #2

5. játék

Nagytakarítás. Össze kell gyűjteni a játéktéren lévő porzsákokat, és mindenkinek a saját emelkedőjére rátenni. A fiúk képezik a porszívót, a lányok pedig a takarítót. A fiúk a szájukkal vesznek magukhoz egy-egy porzsákot, a lányok meg irányítják az emelkedő felé. Nem kell a saját színű porzsákot összegyűjteni, bármelyik jó, amelyiket megtalálják.

Magyar játékosok: Hajdú Hajnalka (takarító) és Markovics István (porszívó)

5. játék

Eredmény

5. játék eredménye

Ponttáblázat

5. játék pontjai

Jelenlegi állás

5. játék utáni állás

6. játék

Loch Ness-i szörnyek a medencében. Ezek a szörnyek nem ártalmasak, sőt jóságosak, ugyanakkor nagyon hiúak. Csupán egy dolog érdekli őket: Átérni a túlsó partra lefényképezkedni. A szörnyet két játékos alkotja, ők úsznak át a medence túlsó oldalára.

Kimaradt: Svájc

Jokert kértek: Franciaország, Görögország, Magyarország, Hollandia

Magyar játékosok: Koncz Gyula és Bazsó Andrea

6. játék

Eredmény

6. játék eredménye

Ponttáblázat

6. játék pontjai

Jelenlegi állás

6. játék utáni állás

Fonaljáték #3

Harmadjára a svájciak játszották a fonaljátékot, ahol a fiú szintén nem tudta kiszabadítani a lányt.

fonaljáték #3

7. játék - Fix játék #2 Tojásgyűjtögetés

Az óriástyúk óriástojásokat tojik, méghozzá szaporán, hogy játékosaink, összesen 14 róka minél több tojást össze tudjon gyűjteni. Egy fiú- és egy lányjátékos van rókajelmezben, és csak az egyik gyűjthet tojást. Ha elkapott egyet, visszatér a kosárhoz, és oda kell a tojásokat gyűjteni. Ekkor cserélnek, és a másik játékos gyűjt tojást a sártengerben a tyúk alatt.

Magyar játékosok: Komlósné Oláh Mária és Venglovecz Zoltán

7. játék

Eredmény

7. játék eredménye

Ponttáblázat

7. játék pontjai

Jelenlegi állás

7. játék utáni állás

8. játék

Két tandembiciklit egymással háttal kötöttek össze. Két ellenfél csapat játszik egyszerre egymás ellen. Két játékos hajtja a biciklit, egymással átellenben hajtják, az nyeri a párbajt, aki meg tudja húzni a kart, ekkor az ellenfél játékos nemcsak veszít, de még jól le is lesz öntve liszttel.

Kimaradt: Portugália

Ebben a játékban senki nem kért jokert

Magyar játékosok: Jakab István és Száraz Éva

8. játék

Eredmény

8. játék eredménye

Ponttáblázat

8. játék pontjai

Jelenlegi állás

8. játék utáni állás

Fonaljáték #4

Negyedjére a portugálok játsszák a fonaljátékot, akiknek szintén sikerült a szabadítás.

fonaljáték #4

9. játék

Ausztrál típusú játék következik. Három játékos játssza a medence fölött. A két fiújátékos feladata megtartani azt a kötelet, amin a lányjátékos mászik fel. El kell érnie az utolsó fokig, ott megnyomja a gombot és továbbjut. Az első fordulónak a legjobb 5 játékos, a másodikban a legjobb három, végül ők harcolnak meg a győzelemért.

Magyar játékosok: Bazsó Andrea, Bálint Lóránt és Markovics István

9. játék

Eredmény

9. játék eredménye

Ponttáblázat

9. játék pontjai

Jelenlegi állás

9. játék utáni állás

10. játék

Játékosok rablóknak öltöztek (rablókendő a szemükön, ki van vágva a szemének része), mindenkinek van egy kulcsa. A feladat, hogy átúszva a medencén, fel az emelkedőn  egy kötéllel, mindenki kinyissa a zárat. Külön feladat, hogy a csapatok megtalálják a saját lakatjukat. A zár kinyitását nehezíti, hogy a lakatok előtt két mozgójárda van, melyek egymással ellentétes irányba járnak. Aki megtalálta, kinyitja a zárat, és elindul vele egy tűzijáték.

Kimaradt: Magyarország

Ebben a játékban senki nem kért jokert.

10. játék

Eredmény

10. játék eredménye

Ponttáblázat

10. játék pontjai

Jelenlegi állás

10. játék utáni állás

Fonaljáték #5

Ötödjére a magyarok játszották a fonaljátékot, akik kicsit lassabban, de szintén tudták teljesíteni a feladatot.

Magyar játékosok: Antal Hajnalka és Koncz Gyula

fonaljáték #5

11. játék - Fix játék #3 Szakácsos játék

Egy-egy fiújátékos szakácsnak öltözik, nekik kell a különböző ételeket átvinni az emelkedő egyik oldaláról a másikra. A jobb oldalon felmásznak a lépcsőre, egészen középtájig kell feljutni, ott átfutnak a másik oldalra. Itt mozgójárda viszi hátra a játékosok. Ha átértek, bal oldalt le a lépcsőn, és alul az asztalokon gyűjtik az ételeket. Mindeközben további két játékos egy-egy állatnak öltözve az emelkedő tetejéről próbálja meg ledönteni a szakácsokat, hogy ne tudják átvinni az ételt.

Magyar játékosok: Venglovecz Zoltán (szakács), Jakab István és Oláh Mária (állatok)

11. játék

Eredmény

11. játék eredménye

Ponttáblázat

11. játék pontjai

Jelenlegi állás

11. játék utáni állás

12. játék

Érdekes játék következik, a játékosoknak egy körplatformon kell menni, melyen akadályok vannak. A túloldalon lehet a játékosoknak a saját vödrébe vizet meríteni az óriási dézsából, azzal továbbmenni, és a kiindulási pontra visszaérve megtölteni a saját mérőedényüket. A játék nehezítve van azzal, hogy a körplatform forgási iránya változhat. Az elején utazni lehet, aztán az ellentétes irányban át kell küzdeniük magukat az akadályokon. Visszafelé nem lehet menni.

Kimaradt: Hollandia

Jokert kért: Svájc

Magyar játékos: Bálint Lóránt

12. játék

Eredmény

12. játék eredménye

Ponttáblázat

12. játék pontjai

Jelenlegi állás

12. játék utáni állás

Fonaljáték #6

Hatodjára a hollandok játszották a fonaljátékot, aki gyorsan szabadultak.

fonaljáték #6

13. játék - Fix játék #4 Lányszabadítás

Lovagok indulnak el kiszabadítani a túszul ejtett lányjátékosokat. A fiújátékos beugrik a medencébe, egy kötéllel felmászik a várbörtönbe, az ajtó tetejére van akasztva a kulcs, mely nyitja a zárat. A lány így kiszabadul, és együtt visszaindulnak a kiindulási pontra. Hátul a várbörtön mögül egy-egy ellenfél játékos vizet locsol a szabadítójátékosra, ezzel nehezítve a dolgát.

Magyar játékosok: Markovics István, Antal Hajnalka (rab) és Koncz Gyula (akadályozó)

13. játék

Eredmény

13. játék eredménye

Ponttáblázat

13. játék pontjai

Jelenlegi állás

13. játék utáni állás

14. játék

Ismét bebizonyosodik a játék tényleg határtalan, ugyanis nem kifejni kell a tehénből a tejet, hanem visszatölteni. Ha úgy tetszik, garanciális a tej, vissza lehet tölteni, ha problémánk van a minőségével. A játékosok egy emelkedőn vannak, össze vannak kötözve a tehénnel, tehát ahogy jönnek le az emelkedőn, úgy húzzák fel mellettük a tehenet. Amikor "összetalálkoznak", akkor tudják beletölteni a tejet a tehénbe. A tej az emelkedő tetején van, abból egy lyukas vödörrel merítik a tejet.

Kimaradt: Görögország

Ebben a játékban senki nem kért jokert.

Magyar játékosok: Bazsó Andrea és Venglovecz Zoltán

14. játék

Eredmény

14. játék eredménye

Ponttáblázat

14. játék pontjai

Jelenlegi állás

14. játék utáni állás

Fonaljáték #7

Utoljára a görögök játszották a fonaljátékot, ami szintén sikeres volt a részükről. Külön vicces volt, amikor induláskor a portugál lány, aki hajtotta a vonatot, véletlen elindította a vonatot, aki emiatt véletlenül "kiugrott", korábban indult el. A vonat vissza, második rajt volt.

fonaljáték #7

Eredmény

fonaljáték eredménye

Ponttáblázat

fonaljáték pontjai

Jelenlegi állás

fonaljáték utáni állás

Döntő játék - Fix játék #5 Tutajjal a medence túlsó oldalára

Az utolsó játékban mindegyik játékos részt vesz. Át kell jutni tutajjal a medence túlsó oldalára. Két játékos, egy fiú és egy lány egy emelkedőn a lábával felhajt egy-egy hordót, azokat rá kell tenni a tutajra, melyet másik négy játékos evezővel hajt. Ha átért mind a kettő, akkor négy játékos egy dobogón áll, mely alatt egy kötél van, ez van a tutajhoz kötve. A kötél elvileg szabadon van, de ha a dobogóra ráállnak a játékosok, az lefogja a kötelet, ezért nem megy előre a tutaj. Csak úgy lehet menni, ha a játékosok ugrálnak a dobogón, így a kötél megy előre, ahogy a tutajon evezők hajtják előre a tutajt. Ha átértek a túlsó végére, akkor a hordókat ki kell tenni a partra, a túlsó oldalon maradt hat játékos beugrik a vízbe, átúszik a utolsó oldalra. Amint átérnek, két játékos rááll egy-egy hordóra, és ezzel van vége a játéknak.

15. játék bakijaSajnos a magyarok nagyon szerencsétlenül jártak, ugyanis amikor áteveztek volna a túlsó partra, akkor az egyik evezősük beleesett a medencébe, emiatt a szabályok értelmében a magyar csapatnak be kellett fejeznie a játékot.

15. játék

Eredmény

15. játék eredménye

Ponttáblázat

15. játék pontjai

VÉGEREDMÉNY

Végeredmény

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekhatarok.blog.hu/api/trackback/id/tr718322925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása