Játék határok nélkül

Játék határok nélkül 1997 - 4. elődöntő

2018. július 30. - supermario4ever

Helyszín: Budapest, Magyarország
Műsorvezetők: Borbás Mária és Gundel Takács Gábor

Borbás Mária és Gundel Takács Gábor

Részt vevő városok:
Svájc [CH] Valle Bregaglia (piros)
Franciaország [F] La Clusaz (világoskék)
Görögország [GR] Hania (sötétkék)
Magyarország [H] Komárom (sárga)
Olaszország [I] Portici (fehér)
Hollandia [NL] Vlissingen (narancssárga)
Portugália [P] Lamego (zöld)
Szlovénia [SLO] Vuzenica (rózsaszín)

TV-ben leadták: 1997. augusztus 3. vasárnap (TV2, 20 óra)

Házigazda: Görögország

Daphne Bogota

1. játék - görög játék

Daphne Bogota IIGyöngyhalászattal kezdünk, tehát rögtön az elején igen értékes pontokhoz lehet jutni. A medence alján hat kagyló van, mindegyikben egy-egy gyöngy. A két lányjátékos feladata, hogy kihalássza a gyöngyöket a kagylóból, és elvigye a medence szélén álló fiújátékosnak, aki felfűzi a rúdra.

Jokert kértek: Görögország és Olaszország

Magyar játékosok: Kocsis Renáta, Söjtöri Amarillisz és Háklár László

1. játék

Eredmény

1. játék eredménye

Ponttáblázat

1. játék pontjai

Jelenlegi állás

1. játék utáni állás

2. játék - magyar játék

Borbás MáriaKukacderbi. Különböző nemzetiségű kukacok versenyét láthajtuk. A kukacoknak egy pályán kell végigmenni, közben négy gyümölcsön kell átrágniuk magukat, két almán és két körtén. Négy játékos alkot egy óriáskukacot, mely alatt kerék van, a játékosok pedig síbotszerűséggel hajtják magukat.

Jokert kért: Magyarország

Magyar játékosok: Jankó László, Gál Judit, Győrfi Gabriel Zoltán és Czigány Kitti

2. játék

Eredmény

2. játék eredménye

Ponttáblázat

2. játék pontjai

Jelenlegi állás

2. játék utáni állás

3. játék - olasz játék

Maria Teresa RutaKínai étteremben fogunk étkezni a következő játékban. Természetesen kínai módra, tehát mindenki magának szed. Így a játékosok is maguk szedik ki a 10 ételt, egy óriási evőpálcika segítségével. A közepéről, a forgó asztalról kell szedni a játékosoknak 10 ételt maguknak az evőpálcikájukkal, majd azt beletenni a maguk táljába. A 10 étel pedig citromkarika, tintahal, kagyló, rák, csirkecomb, kukorica, narancsgerezd, brokkoli, kenyér és gomba.

Jokert kért: Svájc

Magyar játékosok: Szomorkovics Ferenc és Gál Judit

3. játék

Eredmény

3. játék eredménye

Ponttáblázat

3. játék pontjai

Jelenlegi állás

3. játék utáni állás

4. játék - holland játék

Jack Van GelderFiújátékosok hős lovagként mentik meg lánytársukat. De jelen esetben nem fehér lovon ülnek majd, hanem vízilovon fognak állni. A vízilovat egy másik lányjátékos fogja kötéllel irányítani, és miközben a fiú a víziló segítségével elmegy a medence túlsó partjára, hogy megmentse a rableányt, közben 12 léggömböt kell kilyukasztania a rendelkezésére álló késsel.

Jokert kért: Hollandia

Magyar játékosok: Győrfi Gabriel Zoltán, Kocsis Renáta és Czigány Kitti

4. játék

Eredmény

4. játék eredménye

Ponttáblázat

4. játék pontjai

Jelenlegi állás

4. játék utáni állás

A holland műsorvezető óriási lelkesedéssel jelentette be a hollandok győzelmét, valamint, hogy a 8. helyről feljöttek a 2. helyre. Még a vízilovat is megdicsérte, hogy ilyen jó segítője volt a holland játékosoknak.

Jack Van Gelder II

5. játék - Rómeók és Júlia

Daphne Bogota IIIAz állandó játék. Két fiújátékosnak, a két Rómeónak egy nagy virágot kell felépíteni oly módon, hogy adott maga a virág, és a szárakat kell alátenni. A lutri a játékban, hogy a szárak nem egyenlő hosszúak, vannak 10 és vannak 60 centiméter hosszú szárak. Ezekkel kell építeni a virágot egészen az erkélyig, ahol ha Júlia eléri a virágot, akkor elveszi csak a virágot, beleülteti a cserépbe. A cserépben egy gomb van, az megnyomódik azáltal, hogy a virág belé kerül, ezzel egy kötélhátsó ereszkedik le, azon mászhat fel az egyik Rómeó Júliához, aki ott egy gombot nyom meg, és ezzel van vége a játéknak.

Magyar játékosok: Háklár László, Jankó László, Söjtöri Amarillisz.

5. játék

Eredmény

5. játék eredménye

Ponttáblázat

5. játék pontjai

Jelenlegi állás

5. játék utáni állás

6. játék - portugál játék

Ana Do CarmoTöbbszáz léggömb ereszkedik le a játéktérre a magasból, ezekből kell a lehető legtöbbet összegyűjteni, és felfűzni a kötélre. Ezek sajátságos holland léggömbök, középen lyukasak. Mind a nyolc csapat együtt játszik, és körülbelül 250 darab léggömböt lehet a játékosoknak összesen összegyűjteni.

Magyar játékosok: Szomorkovics Ferenc és Gál Judit

6. játék

Eredmény

6. játék eredménye

Ponttáblázat

6. játék pontjai

Jelenlegi állás

6. játék utáni állás

7. játék - szlovén játék

Eva LongykaA plafonon van a kincsesláda. Létra viszont nincs, de valahogy hozzá kell jutni. A játékosok leleményesek, és hoztak egy hatalmas trambulint, és felugrálnak a hat aranyserlegért. A mennyezet pedig 8 kockára van osztva, ezekben kell megtalálni a serlegeket. Mindegyik kockán található egy-egy kötél, ezeket meghúzva szakad ki a mennyezet, és szerencsés esetben az aranyserleg leesik. A kockák két csoportra vannak osztva, négynek a közepén egy kis piros kocka van, ezeken a kötél hosszabb, ezt a lányjátékos húzhatja meg, a rövidebbeket meg a fiújátékos.

Jokert kértek: Franciaország és Szlovénia

Magyar játékosok: Czigány Kitti és Győrfi Gabriel Zoltán

7. játék

Eredmény

7. játék eredménye

Ponttáblázat

7. játék pontjai

Jelenlegi állás

7. játék utáni állás

8. játék - svájci játék

Caterina RuggeriBowlingozni nem könnyű, de ha maguk a játékosok a golyók, hát úgy már igazán nehéz. Jó egyensúlyérzéken múlik a játék, ugyanis egy pályán kell a játékosoknak végigmenni úgy, hogy ők maguk vannak a bowlinggolyóban, tehát belülről irányítják. A pályán akadályok vannak, ezek szűkítik ott a játékteret, csak a kettő között lehet átmenni, és a pálya végén mindenkinek van egy-egy bábuja, azt kell feldönteni, ezzel van vége a játéknak. Ha valaki a másikét dönti fel, az a másiknak jó pont.

A holland fiú saját döntése alapján nem indult el, ő ugyanis rettenetesen magas, és nem érezte biztonságosnak, hogy nekivágjon a játéknak. Pedig a belga főbíró Denis Pettiaux kipróbálta a játékot, és biztonságosnak ítélte meg.

Caterina Ruggeri és Denis Pettiaux

Magyar játékos: Jankó László

8. játék

Eredmény

8. játék eredménye

A második forduló sokkal tovább tartott, mert nem tudták a játékosok rendesen irányítani a golyójukat. A svájci fiú lendületből majdnem beleesett a medencébe, a szűk akadályon nehezen tudtak keresztül menni, végül a portugál versenyző a szlovén bábuját döntötte fel előbb, ezért ért végez hamarabb a szlovéneknek a játék.

Ponttáblázat

8. játék pontjai

Jelenlegi állás

8. játék utáni állás

9. játék - francia játék

Olivier MinneEgy óriási forgólabirintus a játék főszereplője, benne egy lányjátékos és három labda. A lánynak kell a három labdát kijuttatni a labirintusból. Mindezt egy másik csapat ellenfél játékosai akadályozzák, ugyanis az ellenfél játékosok által forog a labirintus, ő hajtja pedállal. De mivel ő oldalt van, ezért nem látja, hogy merre van a lányjátékos. Erre van neki a társa, aki irányítja a biciklis játékost, hogy épp merre forgassa a labirintust. Merthogy előre és hátra is lehet forgatni. A lányjátékos pedig bent a labirintusban, ha az egyik labdát kivezette onnan, akkor a társa teszi a labdát a helyére.

Jokert kért: Portugália

Magyar játékosok:
Háklár László (tekerte a labirintust) és Szomorkovics Ferenc (segítő) - akadályozták a portugálokat.
Kocsis Renáta (adja az instrukciókat és szedi össze a már kiszabadult labdákat) és Söjtöri Amarillisz (a labirintusban vezeti a labdákat kifelé) - őket a görögök akadályozták.

9. játék

Eredmény

9. játék eredménye

Ponttáblázat

9. játék pontjai

Jelenlegi állás

9. játék utáni állás

Döntő játék

Daphne Bogota IVEgy-egy lányjátékost raboltak el, és az árbochoz kötözték ki őket. Rabságukból két fiújátékos szabadítja ki, akik a kiindulási pontjukról beleugranak a medencébe, elúsznak a hajóhoz, oda felmásznak. Ott mentik ki a rabságban sínylődő lányt, de csak akkor kezdhetik kiszabadítani, ha mindkét játékos felért a hajóra. Sőt, csak akkor indulhat el a másik fiújátékos, ha az első felért a rableányhoz. Ha készen vannak, kiszabadult a lány, akkor hárman együtt úsznak vissza a kiindulási pontra, és ott megnyomják a gombot, akkor van vége a játéknak.

Annyi változtatás van az előző elődöntőhöz képest, hogy most nem kell megvárni a második fiújátékosnak, hogy felérjen az első, hogy elindulhat, hanem két ágyúdörrenés adja meg a jelet az indulásra, nagyjából 10 másodperc különbséggel. Az elsőre indulhat az első fiújátékos, a másodikra meg a második.

Magyar játékosok: Győrfi Gabriel Zoltán, Jankó László és Söjtönyi Amarillisz

10. játék

Eredmény

10. játék eredménye

Ponttáblázat

10. játék pontjai

VÉGEREDMÉNY

Végeredmény

Legeredményesebb játékos: Gál Judit

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekhatarok.blog.hu/api/trackback/id/tr5518322935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása