Műsorvezető: Geszler Dorottya
Wales-i Rhyl városában rendezték meg az első fordulót, a játékok mind az Alice Csodaországban történetét elevenítik meg.
Résztvevő városok:
Portugália: Santarém (Zöld)
Magyarország: Paks (Sárga)
Svájc: Le Bouveret (Fehér alapon piros pöttyös)
Csehország: Sedlčany (Narancssárga)
Olaszország: Brebbia (Kék)
Wales: Rhyl (Piros)
Görögország: Agryroupolis (Sötétkék alapon fehér pöttyös)
[caption id="attachment_47" align="aligncenter" width="720"] Geszler Dorottya üdvözli a paksi játékosokat.[/caption]
Felvétel: 1993. május 23.
TV-ben leadták: 1993. június 27.
A magyar csapat edzője Hajpa Antal kenu világbajnok
1. játék
A főszereplő az a fehér lovag, aki segít Alice-nek eljutni Tükörországba. Általa eléri az utolsó sakktáblát, így ő is királynő lehet. Három fiúnak és három lánynak kell a medence közepén levő lóra ráülni és amikor mind a hatan fent vannak, akkor kell az egyik játékosnak a ló szájából kivenni a sárgarépát.
Jokert kértek: Magyar és portugál csapatok.
Magyar játékosok: Makrai Csaba, Kiss Attila, Korkonyi Tamás, Szabó Ilona, Németh Katalin, Körösztös Lívia

Eredmények

Jelenlegi állás:
1. Santarém [P] - 14 pont*
2. Paks [H] - 12 pont*
3. Brebbia [I] - 5 pont
4. Le Bouveret [CH] - 4 pont
5. Rhyl [GB] - 3 pont
6. Sedlčany [CZ] - 2 pont
7. Agryroupolis [GR] - 1 pont
Erről nem mutattak táblázatot
2. játék
A sakktáblán játszódik ez a játék. A bástyából ki kell mászni, majd a legalsó elemét el kell tolni a pálya végére. Majd kapnak egy-egy magas rudat, melynek segítségével fel kell tenni a bástya középső részét az alsóra, majd felső elemét a középsőre.
Jokert kért: Csehország
Magyar játékosok: Berger Gábor és Pálffy Katalin

Eredmények

Jelenlegi állás

3. játék
Amikor Alice megérkezik a gyönyörűszép kertbe, kertészekkel találkozik, akik a fehér rózsákat festik át pirosra. Muszáj átfesteni, mert ha a lány rájön, hogy piros helyett fehér rózsát ültettek tévedésből, akkor lefejezteti őket. A fehér rózsákat úgy kell pirosra "átfesteni", hogy egy játékos dobálja a saját színű rózsáját a medence túloldalán levő társának, akinek a fején levő kosárszerűséggel el kell kapni, fel kell mászni, és rátenni a fehér rózsákra. Miközben egy ellenfél játékos próbálja megakadályozni, hogy minél több rózsa átkerüljön a medence túlsó oldalára. Amely virágot nem tudják elkapni, azt már nem vehetik fel.
Jokert kért: Olaszország
Részt vevő játékosok: Szabó Ilona, Makrai Csaba, ők kapják el a fejükkel a rózsákat.
Kiss Attila dobálja a virágokat.

Magyarokat akadályozta: Wales
Németh Katalin akadályozta a portugálokat magyar színekben.
Eredmények

Jelenlegi állás

4. játék
Carroll egyik figurája az ismert angol gyermekmondókából ismert dingi-dungi tojás, aki nagyképű, és ezért Alice ki nem állhatja. Ebben a játékban egy akadálypályán kell három játékosnak végigmenni. Két játékos alkot egy tojást, a harmadik pedig egy pirítós. Először a tojásszeletelőn kell átpasszírozni magukat, majd a hatalmas fehér és sárga labdával teli medencébe (ez szimbolizálja a tükörtojást) kell beleugrani, végül egy szűk helyiségbe menni. Ha becsukják az ajtót, akkor van vége a játéknak.
Magyar játékosok: Körösztös Lívia és Horgonyi Tamás alkotják a tojást, míg Pálffy Katalin a pirítós.
Jokert kértek: Svájc, Wales és Görögország

Eredmények

Jelenlegi állás

5. játék
Az őrült kalapos világában mindig fél 5 van, vagyis teadélután. Az asztalon jóval több teríték van, mint ahány vendég. Ha bepiszkították az egyik csészét, egyszerűen csak odébb ülnek. A nyuszi bedobta a hatalmas mormotát a teáscsészébe, de segít neki kimászni. Három játékos vesz részt. Az első játékos dobálja a teafiltereket a nyuszinak, aki megpróbálja bedobni a teáscsészébe, ahol a mormota van. Neki kell a teafilterek segítségével kimászni, és akkor van vége a játéknak, ha a nyuszi és a mormota felmászik oda, ahol az első játékos van.
Geszler Dorottya itt játszik, ő dobja a nyuszinak, vagyis Makrai Gábornak a teafiltereket. A mormota pedig Németh Katalin

Eredmények

Jelenlegi állás

6. játék
Az oroszlán és az egyszarvú koronát gyűjt, annak ellenére, hogy az a királyé. A kettejük közötti harc egyenlő, ezért a játékban közösen gyűjtik. A medencéből kell kivenni az oroszlánnak a koronát, és az egyszarvú szarvára dobni. Egy fiú és egy lány játszik, a fiú az oroszlán, aki a közepén található medencéből szed fel egy koronát, és a lány az orrszarvú, akinek a szarvára dobja.
Magyar játékosok: Makrai Csaba (oroszlán), Körösztös Lívia (egyszarvú)

Eredmények

Jelenlegi állás

7. játék
A folyton vigyorgó macska a "kapuja" a krokettnek, melyet Alice játszott a szívkirálynővel. Most flamingók játszanak sündisznókkal. Három lány és két fiú játszik: Két fiú és két lány alkot egy-egy flamingót úgy, hogy a lány a fiún áll. A lány fogja az ütőt, azzal terelgeti a labdát a sündisznónak, aki elkapja a labdát, és begyűjti.
Részt vevő játékosok: Fiúk: Kiss Attila és Horgonyi Tamás. Lányok: Pálffy Katalin, Szabó Ilona, Németh Katalin (ő kapja el a labdákat)

Eredmények

Jelenlegi állás

Utolsó játék
Egy esernyő szolgál ladikként, mellyel Alice és az ikrek mennek át a medence túlsó oldalára. Majd Alice ott marad, és összerakja a kereplőt, melynek darabjait az ikrek viszik el hozzá. Két fiú játszik ikrekként, Alice a lányjátékos, és a saját kezükkel eveznek át.
Magyar játékosok:
Ikrek: Berger Gábor és Makrai Csaba
Alice: Pálffy Katalin

Eredmények

Végeredmény
